Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Poslednja šansa Demokratske stranke?

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 26 januar 2016 11:59
Cviko
Da, DS ima još samo poslednju šansu i kraj. Svako glasanje za SNS kako glasovi ne bi pripali DS i prošli put je bilo pogrešno. Samo oni koji su pohlepni mogu da glalsaju za DS. Ako posle svega nije jasno gde nas je dovela politika DS-a onda nam je put u propast jedino rešenje. Dakle deci oduzimamo budućnost u koju se toliko zaklinjemo. Razmislimo malo. Da li u ovom trenutku vidimo neku manju stranku koju bi glasanjem napravili velikom?
Preporuke:
33
4
2 utorak, 26 januar 2016 12:29
...
G. Vučinić po običaju objektivan i dobronameran. Ali mislim da će stvari ići u drugačijem pravcu od onog za koji se on ovde zalaže.
Preporuke:
28
1
3 utorak, 26 januar 2016 12:46
Hogar Strašni
Nikako da shvatim kakva je i kome opozicija Demokratska stranka, tačnije rečeno, produkti njenog poluraspada. Jedina razlika između njih i SNS je što su jedni na vlasti (Kurta), a drugi to nisu (Murta), mada bi to želeli iznad svega na svetu.
Preporuke:
46
5
4 utorak, 26 januar 2016 13:54
Diego Diablo del Mar
Potpuno je besmisleno smatrati DS opozicijom SNS-u. To je konkurentska firma koja se nadmeće za milost pravih gospodara situacije u Srbiji (bilo da su to zapadne ambasade, ili neki srpski milijarderi), u zaludnoj nadi da će u sledećem "vučenju" oni, tj. DS & Komp. zasesti na vlast. Šansa: 0%. U Srbiji nema parlamentarne opozicije. Postoji žalosno slaba vanparlamentarna opozicija, rascepkana u mnogo grupa, sa nekakvom šansom da uđe u Skupštinu samo ako se ujedini, a to je isključeno sve dok Šešelj uspešno igra svoju ometajuću ulogu. Ovako, ako SRSsam prođe cenzus, u Skupštini će ponovo biti par njegovih klovnova, pa prenosi bar neće biti dosadni. Ako slučajno i DSS/Dveri prođu, biće i par fikusa što će malo razbijati SNS-ovsko mračnjačko sivilo. Ako tome dodamo i slabu šansu DS-a da uđe, svih nijansi "opozicije" i opozicije će biti maksimalno 20%, što daje Vučiću sa prišipetljama 80% uz neograničene mogućnosti vladanja, menjanja Ustava, neraspisivanje referenduma i sve čari dalje vladavine.
Preporuke:
44
7
5 utorak, 26 januar 2016 14:24
koba
Autor samo u jednom greši. DS nije partija, već interesna grupa. Besmisleno je od njih očekivati neki program izlaska zemlje iz krize. Oni su je u krizu i uveli.
Sav njihov program se sastoji u tome da se interesdžije prikače na budžet i da sišu supstancu zemlje, na sličan način kako to radi krpelj u životinjskom svetu.
Oni drugačije ne znaju niti mogu. To su čisti paraziti-vampiri.
Preporuke:
37
9
6 utorak, 26 januar 2016 15:00
Goran Stanković
...da je naše društvo na pragu uvođenja specifičnog jednopartijskog sistema, a da je društvo nespremno i nesposobno da u svojim redovima oformi iole ozbiljnu opozicionu političku alternativu.
Odavno smo mi jednopartijsko društvo.
Desperadosa.
Kako to da i SADA niko ne pominje NACIONALIZACIJU kao deo izbornog programa. Među svima vlada DŽENTLMENSKI dogovor : kad mi na vlasti - sve , vama mrvice, i obrnuto. Samo ko bi da solira bude procesuiran... .
Da skratim : svaka OPŠTINA U SRBIJI TREBA DA IMA NARODNOG POSLANIKA - ime i prezime, pa šta god drugo.
Izlaznost MORA da bude veća od, recimo, 80 % da bi izbori uspeli. Sada, daj šta daš, izbori USPELI.
I svaka vaška obaška, ovakvi monopoli i zavetrine, gledamo od prošlog veka... .
Preporuke:
22
3
7 utorak, 26 januar 2016 17:10
Zemunac
ISTI SADRZAJ drugo PAKOVANJE.SVI SU ZA EU,u prevodu za SAD!Imaju vise strucnjaka,ali su zbog korupcije izgubili SVAKI KREDIBLITET.BOLJE DA predju kog gdje Sande,da zaista pobedimo ove izdajnike.Kako gdin CEDA ili Vuk Draskovic MOGU vise i da izadju pred birace,a da ne POCRVENE?DA POSTOJI INTERES,da se SVI udruze cak i sa patriotskim blokom,jedino da skinemo ovaj KANCER sa vlasti,no tesko ce to ici!Posle se tako moze i podeliti vlast,OVI iz SNS su najgora varijanta i izdajnici i nestrucnjaci!
Preporuke:
17
3
8 utorak, 26 januar 2016 19:32
Pepeljuga
Da, gospodine Vučiniću naše društvo se nalazi "u nekoj vrsti kliničke političke smrti."
Poučno, i kako je neko napisao pre mene - dobronamerno.
Kako će nedobronamerni koji pažljivo čitaju svaki Vaš tekst, ovaj tekst protumačiti druga je stvar.
Šestog oktobra izneverene su ideje građanskog "Otpora", a druga Srbija je prokockala svoju šansu.
Bilo bi dobro da građani Srbije, čak iako se ne slažu sa promenama u potpunosti, razmisle koliko je važno da i programski drugačija Srbija dobije mesto u sprskom parlamentu.
Nema dobre i loše desnice i levice - dobri i loši mogu biti samo ljudi.
Preporuke:
9
1
9 utorak, 26 januar 2016 19:47
C ↓-↓ C
Oni koji zaista žele da se u Srbiji nešto promeni(automatski znači i nabolje) imaji samo dve opcije za glasanje: Ili DSS i Dveri ili pokret Dosta je bilo.
Sve drugo je presipanje iz praznog u šuplje a najgora varijanta je ostanak SNS na vlasti.
Preporuke:
12
7
10 utorak, 26 januar 2016 21:24
ps. pepeljuga
Drugo je pitanje - da li su u atmosferi koja liči na vanredno stanje, uopšte mogući bilo kakvi izbori ili smo stavljeni pred svršen čin da imamo izbora?
Da li to znači da nemamo drugi izbor od borbe za goli opstanak i kao građani pojedinačno i kao narod ILI TO VREME JOŠ NIJE DOŠLO NA SREĆU ILI NA ŽALOST!?
Jednom je neko rekao misli veliku istinu - Braćo Srbi sve dok vi budete imali krišku hleba na dan, nećete se pomaći s mesta!
Mislite o tome.
ŠTA JE ALTERNATIVA - SAMO ONO ŠTO JE SUŠTINSKI DRUGAČIJE. Šta je suštinski drugačije od onog što je na vlasti - nije teško zaključiti objektivno.
Da li je moguće - zavisi od svih nas.
Preporuke:
5
1
11 utorak, 26 januar 2016 23:19
Ptice koje ne polete
Nema šanse, za poslednju šansu.
Sve su prokockali za ovih 15 godina.
To mi u Vojvodini najbolje znamo.
I Kurta i Murta imaju DEMOKRATSKU alternativu - DSS i Patriotski pokret.
Preporuke:
9
3
12 utorak, 26 januar 2016 23:23
SV
Ovo su "izbori."Narod će imati pravo da ,,bira" između ,,dve ili više partijskih država" i dve ili više grupa ljudi koji su gotovo u potpunosti u profesionalnom smislu neostvarene, sa delom lidera koji nemaju ni minut radnog staža izvan politike i delom koji imaju radni staž u svojim firmama nastalim na naručenoj zakonom pljačkaškoj privatizaciji i pripadaka takvog sistema inertne policije i tužilaštva.Takve okolnosti nisu nastale slučajem. Zato je jedino preostalo ovoj grupi predstavljenih opozicionara,a u stvari bogataša ( što svakako jesu shodno svom uloženom radu,znanju i iskustvu) i duševnih bednika i dalje ( doduše sve neuspešnije) izigrava opoziciju i tako pomaže drugom delu i zvanično vladajuće vlasti u tome da se ne stvara neka druga kritička javnost.Ovi sa slike uz vlast čini veliku koaliciju političara protiv sopstvenog naroda.
Dokaz tome su ,,stalni uspesi ove i prethodnih vlasti" i njihovo ,,ogromno međunarodno priznanje."
Preporuke:
6
1
13 utorak, 26 januar 2016 23:32
Desničar
Da li će srpski narod posle drugog svetskog rata - 1945.godine konačno dobiti šansu?
Uslov za to je da Titovi novi fosili - Demokrtska stranka i SPS konačno prokockaju svoju poslednju šansu.
Samo da se ne povampire - glogov kolac vredi li to?
Preporuke:
8
6
14 sreda, 27 januar 2016 11:38
Lapovac
Naravno gospodine Vučiniću da sve ovo što ste napisali stoji, ali vidite po odsustvu komentatora da je ovakva rasprava ljudima postala gotovo odvratna i svakako bespredmetna. Umesto ovakvih tekstova treba ovom društvu svakodnevno pisati u smislu, ej gospodo iskoristili ste svoje prilike i dovoljno ste zaradili za čitav život, pogasite te vaše partije i napravite mesta za druge koji će se boriti za neki drugi bolji sistem, sklonite se i molite se bogu da vam ti drugi koji će se izboriti za pravedniji sistem ne sude, jer ste već napravili dovoljno veliku štetu narodu a vašim daljim delovanjem samo tu štetu još više uvećavate.
PS. Šta god radili ovi su samo pokretni bilbordi u korist i za promociju Vučića.
Preporuke:
6
2
15 sreda, 27 januar 2016 12:13
Saša
Od nastanka SNS i očigledne podrške koju su pri dezertiranju iz SRS imali od strane DS i kompletnog prozapadnog politčkog , medijskog , NVO , tzv. slobodni itelektualci ... miljea imam utisak da se sva ova papazjanija sprovodi samo da neko odradi FIZIČKI DIO POSLA POLITIKE LDP I DS .

A kada se sve odradi umjesto ovih kojima još vire rdjave kašike iz džepova gospodari će opet dovesti neke našminkanije .

Mislim da upravo zbog toga Vučić svako malo ide na izbore i tako kupuje sebi nove četiri godine prije nego ga puste niz vodu .

Kako sada stvari stoje Vučić će završiti priču oko Kosova , tačnije već je završena , direktno ili indirektno prije ili kasnije dovesti odnose sa Moskvom na nivou koji u tom momentu bude odgovarao Zapadu , otkačiti RS i beznadežno zadužiti zemlju .

Ovim tempom za par godina bankrot je neminovan kako ekonomski tako politički .

A onda ili će pustiti na scenu haos ili će opet dovesti nekog "manekena" ...
Preporuke:
8
0
16 sreda, 27 januar 2016 12:48
Iskra
Nisu svi protivnici politike AV,AV i protivnicu politike DS, pa je zato manje komentara nego kad su tekstovi o Vučiću tema.
DS je tu samo da stvori privid opozicije i da otme glasove. Tu golemu birokratiju pogotovo u Vojvodini treba održati. Zato imaju puno članova, jer su im obezbedili radna mesta i druge privilegije. Sve isto kao i naprdnjaci.
Marionetska država, mora imati marionetsku vladu, a Zapadu nije bitno ko će to biti, sve dok sluša i služi.
Razlika između DS i SNS je samo u tome što su ovi prvi više obrazovni i samim tim veštiji, pa su ovaj narod debelo ojadili za vreme svoje vlasti.
Problem je što nas sećanje kao narod obično kratko služi.
Preporuke:
5
1
17 sreda, 27 januar 2016 13:13
čisto onako
Dvoglava aždaha - DS i SNS.
Vrat je jedan - za utehu.
Preporuke:
12
0
18 sreda, 27 januar 2016 14:00
Radomir srpski
Svaki dan treba da izađe ovakav tekst. Da se podmetne pod nos nedokazanima da čitaju ako iole dobro misle, i ako nisu korumpirani i maloumni.
Verovao sam da će posle 5.oktobra biti bolje, ali su nas žuti lopovi izdali.
Mnogi iz moje generacije su napustili zemlju, a ja sam ostao bez posla zbog bitangi.
Preporuke:
7
1
19 sreda, 27 januar 2016 15:04
Društvo mrtvih pesnika
Vučić je došao na vlast tako što je pričao da će pohapsiti tajkune, da će se obračunati sa mafijom i korupcijom.
DS je prethodno upropastio pravosudni sistem, reformom iz 1999. godine koja je ispala sve drugo samo ne to. Pod izgovorom reforme obračunali su se sa nelojalnim sudijama i tužiocima. Oterani su svi nepodobni, među njima istina i loši, a zadržani simpatizeri DS i srodnih stranaka. UDBA i ostale službe su odradile posao. Supruge advokata su razrešene, a onda su izabrali gle čuda supruge drugih advokata, ali iz DS. Kada su stvorili partijsko pravosuđe, korupcija je bila lak posao.
Pokrali su i privatizovali u bescenje sve što su mogli, zaposlili svoje ljude, zaveli diktaturu u lokalnim medijima, sve isto kao i AV,AV. Sad se grčevito bore za pravnu državu, jer je kadar njihov.
Ništa se nije promenilo do danas.Pajtić ima ogromno članstvo na državnim jaslama,njega ne interesuje Srbija ni kako običan svet živi.
Preporuke:
11
1
20 sreda, 27 januar 2016 15:19
ISPRAVKA - Društvo mrtvih pesnika
reformom iz 2009. godine treba da stoji u tekstu
Preporuke:
8
0
21 petak, 29 januar 2016 18:15
Neša (Glodur)
Zanimljiv naslov, poslednja šansa Demokratske stranke. Zanimljiv ali netačan. Poslednja šansa bila je pre samo četiri godine kada je poražena "uspehom" od oko "čak" 6%! I sada računa na dobar rezultat?!? Problem Srbije je neinformisanost, neznanje, neobrazovanost i pileće pamćenje. Još 2009. godine sam jednom demokrati koji je brutalno gasio sve nepodobne medije rekao da će na izborima, dakle tri godine kasnije, imati ispod 10% Samouvereno i bahato, što je odraz ranije pobrojanog, cerio mi se u lice. Posle poraza priznao je da sam bio u pravu i pitao "kako si znao". Rekoh mu, da se baviš javnošću decenijama i ti bi znao.
Preporuke:
6
3
22 petak, 29 januar 2016 18:37
Stefan
Hvala gospodinu Vučinić na objektivnom i kvalitetnom članku. Treba pažljivo čitati jer je u tekstu odgvor na pitanje.
Iako nisam simpatizer DS smatram da i DS treba da postoji, a u tekstu je data kritika DS, ukazano na smernice, i potrebe za kadrovskim promenama, kao i na činjenicu da je sadašnja stranka prokockala svoju - poslednju šansu.
Bilo bi jako loše za Srbiju da na vlasti bude samo SNS i SPS, ili SNS sam.
Treba da postoji opozicija, jer šta se dešava kad nema parlamentarne opozicije vidimo danas na delu.
Preporuke:
4
5
23 petak, 29 januar 2016 18:46
Stefane
Da bi neka stranka bila opoziciona ona mora da zastupa drugačiju politiku od stranke ili koalicije na vlasti. SNS sprovodi potpuno istu politiku kao ranije DS. DS uopšte ne kritikuje Vučićevu politiku (a i kako bi kritikovala evroatlantsku politiku), oni ga samo optužuju da je diktator. DS nije opoziciona stranka već grupa ljudi koja bi želela da zauzme fotelje, koje trenutno drži SNS, i da nastavi da vodi istu politiku kao i SNS.
Preporuke:
6
1
24 petak, 29 januar 2016 18:55
Stefan
Hvala što ste mi sve lepo objasnili.
Preporuke:
1
5
25 petak, 29 januar 2016 19:02
Stefane
Hvala što ste sve tako lepo prihvatili.
Preporuke:
5
1
26 petak, 29 januar 2016 19:05
Majstor Bob
Ne znam čemu briga oko nečeg što je odavno trebalo da crkne. Stranka najnesposobnijih ljudi ove zemlje.
Preporuke:
5
1
27 petak, 29 januar 2016 19:10
Stefan
Ovde se ne radi o bilo kakvom nerazumevanju o kojem vi pričate, već o načelnom opredeljenju protiv jednoumlja. A to što vi to ne razumete - to je vaš problem.
Nisam simpatizer ni član DS podvlačim.
Preporuke:
3
4
28 petak, 29 januar 2016 19:17
Stefane
DS i SNS zastupaju istu politiku, te zajedno tvore jednoumlje. Trenutno imamo Skupštinu u kojoj caruje jednoumlje, a da pritom preko 40% ljudi ne zastupa evroatlantsku politiku, za koju se zalažu sve stranke u Skupštini. Dakle i ja sam protiv jednoumlja. A pritom mislim da Kurta ne čini opoziciju Murti.
Preporuke:
5
1
29 petak, 29 januar 2016 19:26
Stefan
Žao mi je što je Slobodan Milošević umro. Inače ja bih za njega glasao.
Zato namerno neću da izađem na izbore.
Za koga da glasam?
Bar da se JUL nije raspao.
Preporuke:
3
8
30 petak, 29 januar 2016 19:30
Stefane
Sami odlučite za koga da glasate. Ako vam se ne sviđa politika SNS-SPS-DS-LDP koja se trenutno sprovodi, izaberite neku stranku koja se protivi evroatlantskoj politici. A Jul se nije raspao, evo nam ga Vulin živ i zdrav.
Preporuke:
9
0
31 petak, 29 januar 2016 19:36
Stefan
Na Vulina sam potpuno zaboravio. Hvala vam što ste me podsetili. Nego ja bio malo vani pa nisam pratio politiku.
Preporuke:
3
2
32 petak, 29 januar 2016 20:04
Stefan
Nadam se da će gospodin Vučinić i o JULU Aleksandra Vulina napisati neki dobar tekst i da će im preporučiti u kom pravcu da se razvijaju.
Rado bi pročitao nešto o Aci.
Nadam se da će on pobediti Vučića jer ne volim četnike.
Preporuke:
4
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner